Ze zámku Vizovice na Janovu horu

Po prohlídce zámku ve Vizovicích se můžete vydat na pěší výlet, který vás zavede na Janovu horu a od jejího úpatí pak vystoupáte až k "hradu".

Od zámku se vydáte kolem kostela Sv. Vavřince a pokračujete i nadále podél hlavní cesty. U nemocnice přejdete přes přechod na levou stranu. Zhruba 60m od nemocnice se po levé straně objeví cesta směřující do kopce, po které dále půjdete. Navážete tím na ulici 3. května mířící ke zřícenině Janova hradu. Červenou turistickou značkou se dostanete k chatové oblasti, kde následně za 3. chatou odbočíte z červeně značené cesty vpravo dle šipky „K hradu“. Po asi 150m opět odbočíte dle šipky „K hradu“ vlevo na lesní cestu a po 200m nacházíte Janův hrad. Od Janova hradu pokračujete rovně z kopce a po 200m narazíme opět na červeně značenou cestu, která vede dále na Spletený vrch. Ze Spleteného vrchu si můžete udělat výlet na nedalekou rozhlednu Doubravu (po modré turistické trase), či k Luhačovické přehradě nebo se vrátíte zpět do Vizovic.